Приветствую Вас Гость | RSS



Головні новини

Новини

Архів

Меню

Статистика
Система Orphus

Главная » 2016 » Март » 25 » Олексій Цибко звернувся до прокурора Черкаської області (лист)
11:30
Олексій Цибко звернувся до прокурора Черкаської області (лист)
Олексій Цибко
 
 

Прокурору Черкаської області
старшому раднику юстиції
ОВЧАРЕНКУ С.А.

Міського голови м. Сміла
ЦИБКА Олексія Олександровича
пров. Перемоги, 32, м. Сміла,
Черкаська область,20700, (050) 462-93-44


Шановний Сергію Анатолійовичу!

1 березня 2016 року Смілянська міська рада Черкаської області (далі – рада або відповідач) прийняла на ХІІІ сесії рішення «Про дострокове припинення повноважень міського голови Цибка О.О.» № 13-1/VII (далі – оскаржуване або спірне рішення).

Зважаючи на те, що оскаржуване рішення ради (копія рішення додається) не відповідає Конституції України та законам України, оскільки воно прийнято не на підставі, не у спосіб, що передбачені законодавством України, зокрема, без урахування всіх обставин, які мають значення для прийняття рішення ради та без належного обґрунтування підстав та причин звільнення з посади міського голови, а також в порушення порядку процедури підготовки та проведення пленарного засідання сесії, що також призвело до прийняття незаконного спірного рішення, отже, воно підлягає скасуванню.

Як зазначалося вище оскаржуване рішення приймалося без належної аргументації, що викликає беззаперечні сумніви щодо його законності та обґрунтованості. Фактично дострокове припинення повноважень міського голови здійснювалося для задоволення політичних та корпоративних інтересів. Така тенденція суттєво дезорганізовує діяльність органів місцевого самоврядування у м. Смілі та завдає шкоди ефективності муніципального управління у відповідній територіальній громаді.

У Конституції України зазначено, що рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду (частина друга статті 144). Цьому конституційному положенню відповідає Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», у частині четвертій статті 59 якого визначено, рішення міської ради у п'ятиденний строк з моменту його прийняття може бути зупинено міським головою і внесено на повторний розгляд відповідної ради із обґрунтуванням зауважень. Рада зобов'язана у двотижневий строк повторно розглянути рішення. Якщо рада відхилила зауваження міського голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами депутатів від загального складу ради, воно набирає чинності.

Міський голова має право протягом п’яти днів з дня прийняття рішення зупинити набрання чинності рішення і внести на повторний розгляд ради з обґрунтуванням зауважень (частина сьома статті 14 Регламенту роботи Смілянської міської ради, затвердженого рішенням сесії Смілянської міської ради від 17.11.2015 р. № 2-1/VII).

Рішення ради протягом терміну визначеного частиною першою статті 70 може бути зупинено міським головою і внесено на повторний розгляд ради з обґрунтуванням зауважень, для чого своїм розпорядженням міський голова має скликати пленарне засідання ради. Рада зобов'язана у двотижневий термін з дня зупинення рішення повторно його розглянути. Якщо міський голова у двотижневий термін не скликав пленарне засідання ради чи не вніс зупинене рішення на розгляд ради, а так само якщо рада відхилила зауваження міського голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами голосів від загального складу ради, воно набирає чинності не залежно від підписання його міським головою (частина друга, третя, четверта статті 70 Регламенту роботи Смілянської міської ради).

Слід провести аналогію між передбаченим у частині другій статті 144 Основного Закону механізмом зупинення актів місцевого самоврядування і регламентованим у частині четвертій статті 59 Закону правом міського голови зупиняти власним розпорядженням прийняті відповідною радою рішення, тим самим не допускаючи набрання ними чинності. Законодавча регламентація зазначеного права міського голови обумовлена належністю даної посадової особи до структури місцевого самоврядування і, до певної міри, є аналогічною праву Президента України накладати вето на прийняті Верховною Радою України закони. Дана процедура є частиною визначеного законом «внутрішнього» порядку здійснення органами місцевого самоврядування нормотворчої діяльності.

Зважаючи на порушення радою Конституції України та законів України під час прийняття оскаржуваного рішення, а також невідповідності його положенням законодавства України, міський голова у межах своїх повноважень, визначених Законом, Регламентом та частиною дев’ятою статті 27 Статуту територіальної громади міста Сміли, видав 3 березня цього року розпорядження про накладення вето на спірне рішення ради (копія розпорядження додається).

Цим розпорядженням зупинено рішення міської ради та внесено його у двотижневий строк з дня зупинення на повторний розгляд сесії ради. Секретарю ради надано доручення організувати підготовку сесії ради.

Крім того, після зупинення відповідного рішення Смілянської міської ради це рішення було оскаржено до суду.

Рада зобов'язана була у двотижневий строк повторно розглянути рішення. Якщо рада відхилить зауваження міського голови і підтвердить попереднє рішення двома третинами депутатів від загального складу ради, воно набере чинності. Однак, рада та її секретар вчинили протиправну бездіяльність та ухилились від організації проведення 15 березня 2016 року пленарного засідання сесії ради. Більше того, окремі депутати Смілянської міської ради чинять мені перешкоди у належному виконанні повноважень міського голови та здійсненні відповідної діяльності, зокрема, не допускають мене до службового кабінету, працівникам виконкому Смілянської міської ради забороняють виконувати мої доручення тощо.

Слід зауважити, що акти посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку (частина десята статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»). Відповідно до частини дев’ятої статті 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» за наявності рішень суду про визнання розпоряджень чи дій міського голови незаконними, висновків відповідного комітету Верховної Ради, Верховна Рада України може призначити позачергові вибори міського голови.

Зазначені вище норми Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» дають можливість стверджувати про те, що виключно рішенням суду визнається розпорядження чи дії міського голови незаконними.

Враховуючи зазначені норми Закону, а також те, що розпорядження міського голови «Про зупинення рішення ХІІІ сесії Смілянської міської ради «Про дострокове припинення повноважень міського голови Цибка О.О.» від 01.03.2016 р. № 13-1/VII і початок процедури дострокового припинення повноважень Смілянської міської ради сьомого скликання та з інших питань» від 3 березня 2016 року невизнане незаконним у судовому порядку, а рішення Смілянської міської ради «Про дострокове припинення повноважень міського голови Цибка О.О.» від 1 березня 2016 року не набрало чинності, депутати не мали права висловлюватися щодо незаконності розпоряджень міського голови та вчиняти перешкоди моїй службовій діяльності.

З огляду на викладене, вважаю, що у діях окремих депутатів Смілянської міської ради є ознаки кримінального правопорушення.

Таким чином, враховуючи зазначене, прошу Вас у відповідності до положень Конституції України, Закону України «Про прокуратуру» та Кримінально-процесуального кодексу України вжити заходів прокурорського реагування щодо притягнення винних осіб у скоєні відповідного правопорушення до відповідальності, а також зупинення їх дій щодо вчинення мені перешкод у виконанні повноважень міського голови.

Про результати розгляду звернення та вжитті заходи прошу повідомити мене у встановлений законом строк.

Додатки: копії рішення Смілянської міської ради «Про дострокове припинення повноважень міського голови Цибка О.О.» від 01.03.2016 р. та розпорядження міського голови «Про зупинення рішення ХІІІ сесії Смілянської міської ради «Про дострокове припинення повноважень міського голови Цибка О.О.» від 01.03.2016 р. № 13-1/VII і початок процедури дострокового припинення повноважень Смілянської міської ради сьомого скликання та з інших питань» від 03.03.2016 р.

О. ЦИБКО
22.03.2016 р.
Если вы нашли грамматическую ошибку, пожалуйста, выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter чтобы сообщить про это нам.

Поделись новостью с друзьями





Читать еще новости:
Категория: Политика | Теги: політика | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 7
7  
Не оправдал наджеды спонсоров, будет теперь всю жизнь расчитыватся. Нефиг было лезть туда где ты профан и прыгать выше головы.

0
6  
слезы Еремеи часть 2

5  
пацан так бушує, бо вкладені бабоси не відбив.

4  
Питання що прокуратура повинна перевіряти всі рішення ради

Язкамілєм УзБаГойСя))))))

3  
Підскажіть, будь ласка, джерело даного листа, бо можна тисячу таких надрукувать...

2  
Я хренею без баяна.то ппц.на деревню до дедушки написати не хочу??вже б не позорився чесне слово

1  
Дядя прокурор дасть дубця депутатам і посвариться пальцем.

Имя *:
Email *:
Код *:













редакция



VL Tregubov © 2017
При любом использовании материалов и новостей сайта ссылка на Смеляночка обязательна, а для интернет-ресурсов гиперссылка на info-smila.ck.ua. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов и новостей не несет.