Приветствую Вас Гость | RSS



Головні новини

Новини

Архів

Меню

Статистика
Система Orphus

Главная » 2013 » Март » 20 » Смілянський міський будинок культури: про заплановані культурні події сміляни дізнаються з пліток та розмов
11:38
Смілянський міський будинок культури: про заплановані культурні події сміляни дізнаються з пліток та розмов
Смілянський МДК
Очевидною проблемою суспільно-духовного життя сучасної Сміли є відсутність у місті гідного центру культури, який повною мірою міг би задовольнити духовні, культурні і мистецькі потреби сучасних смілян. Прикро визнавати, але головний міський будинок культури, що розташований всього за 200 метрів від Смілянського міськвиконкому, останніми роками ні на крок не зміг еволюціонувати відповідно вимог часу. Ця думка підтверджується передусім зовнішнім та внутрішнім виглядом його будівлі, яка відповідає рівню не надто доглянутого сільського клубу і аж ніяк не «тягне» на звання головного культурного осередку міста із 65-тисячним населенням, яким він мав би бути насправді. Роками не ремонтовані стеля і стіни, скрипучі та потерті крісла, плитка і штукатурка, що відпадають, гральні автомати радянських часів – ось головні візуальні ознаки нинішнього МБК.

  Однак, естетичні недоліки міського будинку культури – далеко не єдина його нинішня проблема. У вічі впадає той факт, що головний культурний осередок міста, в якому працює декілька десятків осіб, не має чітко визначеного щомісячного репертуару. Мешканці Сміли позбавлені можливості відвідувати цікаві концерти, розважальні шоу-програми, регулярні театральні вистави, майстер-класи, виставки, презентації тощо. Звичайно, необхідно визнати: культурні заходи, можливо й не найвищої якості, в міському будинку культури проводяться. Проблема полягає в іншому: сміляни зовсім не обізнані про те, які саме культурні події відбуваються в МБК.

  Про такі заходи жителі міста дізнаються з приватних розмов та ледве не з вуличних пліток, адже головного інструменту повідомлення про культурні події – а саме: розповсюдження міських афіш – у Смілянського міського будинку культури фактично немає, якщо не брати до уваги дошку оголошень, яка знаходиться поруч із МБК. На ній час від часу з’являються повідомлення та афіші про культурні заходи, які одиноко виглядають з-поміж чисельних приватних оголошень, які ніяким чином не стосуються культури.  

Гідним чином налагодженої роботи щодо анонсування тих подій, які відбуваються в стінах МБК, його працівниками не проводиться. Очевидно, ця проблема має суто організаційний характер. Адже розміщення функціональних стендів для афіш та анонсів у кожному мікрорайоні Сміли, створення детального щомісячного, а то й щотижневого, графіку заходів міського будинку культури, з яким мав би змогу ознайомитися кожен бажаючий вже при вході до МБК, дієве поширення інформації про заплановані культурні події через засоби масової інформації – питання, яким просто не приділяється належної організаційної уваги.  

Звичайно, вирішення даної проблеми може здатися комусь надто затратним, зважаючи на необхідність поліграфічного друку афіш, оплати праці осіб, які займатимуться їх розповсюдженням по місту і так далі… Однак, відзначимо, що в багатьох містах, які піклуються про культурне дозвілля своїх мешканців, створюються спеціальні телефонні «гарячі» номери, які дозволяють всього одним дзвінком дізнатися про заплановані культурно-мистецькі заходи, які багато смілян хотіли б відвідувати разом з родиною та дітьми.  

Намагаючись розібратися в сучасних проблемах міського будинку культури, й зокрема у проблемі відсутності належного анонсування культурних заходів, окремі коментарі з приводу означеного питання «Сміляночка» отримала від директора міського будинку культури Анатолія Шулежка.  

Коментар директора міського будинку культури Анатолія Шулежка: «Не можна сказати, що інформації щодо запланованих заходів, різних концертів немає взагалі. Так, коли проходять загальноміські заходи, якісь значні концерти, то ми вивішуємо оголошення про них на стенді поруч із будинком культури. Готувати ж рекламні афіші до кожного з другорядних заходів ми не спроможні по причині відсутності коштів. Адже, щоб освітлювати ту чи іншу подію, яка відбувається у міському будинку культури, треба спочатку підготувати відповідний друкований матеріал, а це коштує недешево. Власного принтера будинок культури не має, тож самі ми не можемо виготовляти рекламні оголошення, а жодна типографія робити їх в борг не буде.  

Вхід на місцеві концерти, зазвичай, вільний, тож витрачати кошти на рекламу ми можемо тільки з коштів самого будинку культури або ж із власного карману. Будинок культури часто влаштовує концерти, обслуговує всі державні свята, але вхід на подібні заходи зазвичай безкоштовний. Ми не можемо дозволити собі витратити 1000 гривень на рекламу і нічого з цього не мати. Наприклад, в рекламу вистави «На перші гулі» ми вклали 600 гривень, й користуємося нею вже 3 рік.  

У нашому місті немає спеціальних місць для розміщення такої реклами. Я вважаю, що у Смілі мають бути спеціальні дошки у людних місцях, на яких будуть вивішуватися анонси бібліотек, нашого будинку культури, парку, кінотеатрів. На мою думку, такі місця необхідні, адже тоді люди будуть знати, де можна отримати інформацію щодо культурного життя міста. Крім цього, створення спеціальних стендів полегшить роботу комунальників, адже їм не треба буде знімати рекламу по всіх стовпах».

«Сміляночка» вирішила детально розібратися у сучасних проблемах Смілянського міського будинку культури. Задля цього надалі ми плануємо поспілкуватися з міськими управлінцями, депутатами, громадськими діячами, працівниками сфери культури та висвітлити найцікавіші моменти цих бесід на сторінках нашого інтернет-порталу.


Також читайте статті за темою:



СимволСмілянський міський будинок культури і досі має почесне звання «Заклад культури відмінної роботи»

СимволСмілянський міський будинок культури: замість Шевченківських днів – «труси, носки та мікрохвильовки»

СимволСмілянський міський будинок культури – музей радянської епохи

Если вы нашли грамматическую ошибку, пожалуйста, выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter чтобы сообщить про это нам.

Поделись новостью с друзьями









Читать еще новости:
Категория: Культура | Теги: культура | Рейтинг: 5.0/2












редакция



VL Tregubov © 2019
При любом использовании материалов и новостей сайта ссылка на Смеляночка обязательна, а для интернет-ресурсов гиперссылка на info-smila.ck.ua. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов и новостей не несет.