Приветствую Вас Гость | RSS



Головні новини

Новини

Архів

Меню

Статистика
Система Orphus

Главная » Статьи » Новости » Бизнес

Інна Гріненко: «Ми намагаємося зробити «Сріблянку» універсальним магазином»
22:52 | 18.01.2013

Інна Гріненко

Напередодні Нового року в мікрорайоні «Машбуд» відкрився оновлений магазин «Сріблянка». Як саме він був реконструйований та в чому полягають основні нововведення магазина ми запитали у виконуючої обов’язки директора «Сріблянки» Інни Леонідівни Гріненко.


– Інно Леонідівно, розкажіть, чим була викликана реорганізація «Сріблянки» та в чому вона полягала?

– Потребу реорганізації продиктувало саме життя, адже зрозуміло, що торгівля через прилавок все більше себе вичерпує. Саме тому власники вирішили наблизитися до людей та запровадити в «Сріблянці» принципи супермаркета: у магазині був зроблений якісний ремонт, закуплене нове торговельне обладнання. Провівши реорганізацію, ми також розширили асортимент продукції, зробили її більш доступною для людей. Можна сказати, що «Сріблянка» намагається йти «в ногу» з часом.

– Які групи товарів пропонує своїм відвідувачам «Сріблянка»?

– По-перше, це товари соціальної групи – хлібобулочні вироби, борошно, олія, крупи, заморожена риба, напівфабрикати, масло, молоко, цукор, овочі. В наявності також значний асортимент заморожених фруктів. При цьому, хочу відзначити, що з цим товаром у Смілі працює не так вже й багато магазинів. Ми ж хочемо, щоб жителі нашого міста звернули на нього увагу, тому що в «Сріблянці» продаються фрукти сухої заморозки, які зберігають в собі усі вітамінні та смакові якості. Також дуже широкий вибір спецій, при чому, як правило, це приправи без солі та консервантів, виготовлені на основі трав і натуральних інгредієнтів. Серед різних кондитерських виробів у «Сріблянці» продаються цукерки «Рокс» Кондитерської фабрики «Меркурій», які є не лише естетично привабливими, але й виготовляються з натуральних складових. Ми пропонуємо доволі значний вибір мінеральних вод, адже відомо, що ця група товарів нині все більше набуває статусу повсякденної. Дуже пристойним є відділ алкогольних напоїв, серед яких особливо вирізняється вибір коньяків, шампанського, горілчаної продукції визнаних брендів.

– Після реорганізації «Сріблянка» змінилася зовні та всередині. А як змінилася цінова політика магазину?

– Ціни на деякі групи товарів, такі як напівфабрикати, овочі, заморожені фрукти, у «Сріблянці» є нижчими, порівняно з цінами інших магазинів міста, приблизно на 7-10 %. Дещо нижчими в «Сріблянці» також є ціни на такі товари, як хлібобулочні вироби, борошно, риба, олія.

– Відомо, що в «Сріблянці» регулярно проводяться акції. Розкажіть, у чому полягають їх умови?

– Так, акції у «Сріблянці» відбуваються постійно. Ми намагаємося проводити їх таким чином, щоб вони дозволяли нашим відвідувачам економити комплексно. Наприклад, у ході новорічної акції за зниженими цінами в «Сріблянці» продавалися ті товари, які є традиційними для приготування страв святкового столу: кукурудза, горошок, риба, ікра, крабові палички, цукерки. Із 17-го січня у нас розпочалася нова акція, яка триватиме до 15-го лютого. Серед товарів, які можна придбати за зниженими цінами, значаться ті, що стануть незамінними при відзначенні Дня закоханих – це шампанське, цукерки, соки, солодкі та мінеральні напої. Ціна на акційні товари відрізняється від звичайної в середньому на 10-20 %. Про всі свої акції ми повідомляємо жителів міста у спеціальних флаєрах та, звичайно, на вітринах магазину.

– Чи діють у «Сріблянці» дисконтні картки?

– Дисконтні картки ми розпочали поширювати серед своїх клієнтів із 17-го січня. Вони є накопичувальними: мінімальний розмір знижки становить 2 % і збільшується до 5 % залежно від суми усіх покупок, зроблених у магазині. Картка діє на всі групи товарів, крім соціальних та акційних. Отримати дисконтну картку можна після одноразової покупки на суму 200 і більше гривень. Також у «Сріблянці» діє універсальна картка Соціальної мережі знижок, розмір знижки при її пред’являнні становить 3 %.

– Чи є у вас якісь цікаві ідеї та задумки ще?

– Ми намагаємося зробити «Сріблянку» універсальним магазином, щоб люди, які до нас приходять, могли купити у ньому все: від товарів щоденного «продуктового кошика» до господарських дрібничок та подарунків. Ми вже зробили реконструкцію в продуктовому залі, на черзі реконструкція відділу промислових товарів. В першу чергу цей відділ зацікавить жінок. Адже тут буде продаватися побутова хімія, одяг, білизна, широкий спектр господарської продукції, посуду і пластмасових виробів. Словом, все те, що вкрай необхідне для повсякденного господарювання.


Поделись новостью с друзьями



Читать еще новости:
Категория: Бизнес | Добавил: Neo (18.01.2013)
| Теги: бизнес | Рейтинг: 5.0/3
Всего комментариев: 0





редакция



VL Tregubov © 2018
При любом использовании материалов и новостей сайта ссылка на Смеляночка обязательна, а для интернет-ресурсов гиперссылка на info-smila.ck.ua. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов и новостей не несет.